Stránky

čtvrtek 28. května 2015

VARIACE NA LÍSKOVÝ OŘÍŠEK

Čím jste si udělali dneska nebo včera radost??
Já jsem včera  zkombinovala povinnost s radostí a zdlouhavé loupání lískových oříšků a přípravu domácího "mysli" proměnila v převeliké umění!! :)

A dneska jsem se rozradostnila hned ráno, když jsem si to domácí "mysli" nasypala do misky a nacpala si s ním pupík!! Když má člověk plnej pupík, hned je den o něco veselejší, ne?




Při brouzdnání internetem jsem totiž natrefila na motivační tip. Každý den, bychom si měli zapsat tři věci, co nám udělaly radost, nebo za které se na sebe pyšníme (tudíž máme radost). Chytila jsem se toho a poctivě si zapisuju do diáře. Občas mám pocit, že se buď neumím radovat z maličkostí, nebo že jsem moc materialista, nebo ..... ale o tom někdy příště, až toho bude víc a budu moct pořádně mudrova a dělat vědecké závěry!

Zatím mám radost ze svého komiksu o "mysli", takže krásný den!! :)

A jestli jste dočetli až sem, napište mi do komentáře, prosím, co dělá radost vám!! 

Nejenom že mě to zajímá, ale hlavně budu mít hnedle jeden bod do diářku - protože budu mít radost, že mi někdo napsal, že si někdo článek přečetl... (takže vlastně rovnou body dva!! :)








Žádné komentáře:

Okomentovat