Stránky

pátek 15. května 2015

Prostě ženská

V minulém příspěvku jsem se pyšnila tím, jaký jsem montér, jaký jsem technický technik a jak jsem pěkně zmákla samý takový ty chlapácký věci. Už od malička jsem taková, že se vrhám do věcí a činností, které bych jako holka klidně dělat ani umět nemusela, prostě jen proto,že pak na sebe chci být hrdá a pyšná, že to dokážu.

Dneska jsem ale poprvé objevila to "kouzlo" ženské bezmocnosti a jakou mi to udělalo, panečku, radost!! Ráno jsem nažhavila svůj zánovní vůz Škoda Felicia a vydala se do práce. Bohužel v tuto dobu roční nacházím na okně každé ráno tunu pylu a jiného ublemcaného cosi, co mi zrovna výhled neulehčuje. V momentě, kdy jsem pustila stěrače, mi bylo hned jasné, že dneska nastal den D, kdy budu poprvé měnit vodu do ostřikovačů! (řídím už fůru let,ale nikdy jsem neměla jen a jen vlastní káru, o kterou bych pečovala se vším všudy - to jen abyste si nemysleli... ;).


Na pumpě jsem si zakoupila kanystřík a špacírovala s ním zpátky k autu. Tušila jsem, kde by se měla kapota dát otevřít, ale ne a ne to najít. Vozidlo Egonek,co jsme měli na Zélandu, a co se mu otevírala kapota vepředu v mřížce, mě zmátl... Marně jsem v těch místech hledala otevíráni Felicie. Což o to, vrátila bych se zpátky do auta a pokračovala v pátrání, ale na to už nedošlo. Pán, co si opodál doléval do nádrže aditiva, zřejmě při pohledu na ženskou v růžovým triku a kanystrem v ruce zpozorněl a neváhal přispěchat na pomoc. Dokonce i prázdný kanystr mi vzal a nenechal mě ho anivyhodit. A já si výjimečně vůbec nepřipadala jako neschopa. 
A bylo to vážně dobrý!!! Vždycky jsem si myslela, jak je dobrý a nutný umět všechno (a všechny tím pak omráčit), ale ono to někdy zase vůbec není tak špatný, když holka prostě něco vůbec neumí!

(samozřejmě, že hned jak dojedu domů, vypátrám to otevíradlo, pro případ, že bych příště na podobně laděného gentlemana nenatrfila! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat