Stránky

sobota 6. června 2015

Nejlepší část dne

Zvyk z pracovního týdne a náraz holuba do našeho velkého okna v ložnici mě vyhnal z postele už v 6. Co na tom, že je sobota! V klidu si snídám a přemýšlím si o tom, že rána jsou stejně nejlepší!

A úplně nejvíc nejlepší jsou letní rána! Ranní svěžest ve vzduchu, to ticho a klid, kdy ještě všichni vyspávají, nebo o tom aspoň usilovně přemýšlejí, že by ještě chtěli, se mísí s energií nového dne, která doslova „visí ve vzduchu“. Podle mě letní ráno i specificky voní! Po čem a jak, na to už jsem asi malý poeta, ale prostě krásně! Krásné letní ráno dokáže, že si začnu myslet, že všechno je možné, všechno se dá zvládnout a hlavně, že všechno dobře dopadne. Možná to je jen obluzující klamavý pocit, ale já ho mám ráda. 

pár jahod a z muže mého je rázem pašák romanťák! :)

A takové letní ráno obohacené miskou čerstvých jahod s cukrem…. Co víc si přát!

Krásné ráno!!

Žádné komentáře:

Okomentovat